خب چی الان

خرید بک لینک
آقا دیگه من یه عالم آهنگ گوش نکرده تو جاده دارمچرا این کرونا تموم نمیشه خدا؟چرا جدا داری با ما همچین میکنی؟اونم با این وضعیت افتضاحِ بخور نمیرِ کشورِ بدبخت زدمونتازه خدا الان یادم افتاد..250 تا ک خب چی الان...

ما را در سایت خب چی الان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 146 تاريخ: پنجشنبه 13 آذر 1399 ساعت: 0:06

من دیشب بهش پی ام دادم

تا همون دیشب میگفتم اگه مهم باشه یه اتفاقی میفته

خب آره نیستش!

منم دیگه توقعی ندارم.

دیگه ام منتظر نیستم بیاد پا پیش بزاره عذرخواهی کنه

دیگه ام تصمیم ندارم که برم عذرخواهی کنم

دیگه ام فک نکنم اونم تصمیم داشته باشه!

صو..

خب چی الان...

ما را در سایت خب چی الان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: پنجشنبه 13 آذر 1399 ساعت: 0:06

چه خبر یوربون؟یه هفته دیگه میادش و من خیلی مضطربم!دیدین بلک پینک به بیلبوردم پول داده؟که چی مثلا هفته قبلی که بخان اینا آلبوم بدن یهو بیاد برا ما دوتا چارت اضافه بزنه!!!!که چی؟که بخاد اینا رو توش خب چی الان...

ما را در سایت خب چی الان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 163 تاريخ: پنجشنبه 13 آذر 1399 ساعت: 0:06

خب..

حالا که همه چی معلوم شد...

نمیدونم این راه درسته یانه

ولی..

دلم میخاس از اینجا برم

خب چی الان...

ما را در سایت خب چی الان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: پنجشنبه 13 آذر 1399 ساعت: 0:06

اصلا درکش نمیکنم

دیگه کم کم دارم باهاش به بن بست میخورم

آخه لنتی.. تو هنوز از اون موقع تا الان نیومدی دو کلمه باهام در موردش حرف بزنی

خب چی الان...

ما را در سایت خب چی الان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: پنجشنبه 13 آذر 1399 ساعت: 0:06

جدا نمیدونم مشکل از منه

یا بقیه..

بجون خرسم نمیفهمم چرا ملت قبول نمیکنن اشتباهشونو

چرا پای حرفاشون وا نمیستن

چرا هم خدا رو میخوان هم خرما؟؟!!!!

ودفففففف

خب چی الان...

ما را در سایت خب چی الان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 163 تاريخ: پنجشنبه 13 آذر 1399 ساعت: 0:06

حتا نمیشه تصورشم کرد که چقدر آزار دهنده بوده

و من چقد به خودم و خودت ظلم کردم

ولی این دیگه آخرشه...

و من واقعا نمی تونم کاری برات بکنم

ببخش!

خب چی الان...

ما را در سایت خب چی الان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: پنجشنبه 13 آذر 1399 ساعت: 0:06

بسم الله الرحمن الرحیم

میدونین اولش منم خوشحال بودم

از اینکه همه چی تموم شد

از اینکه چیزی رو که میخاستم دارم

ولی از وقتی سپیده گف میخواد بره یهو ترسیم

اصن هرچی حس بد بود که من نادیدشون میگرفتم تالان، یهو همشون اومدن جلو چشام

من نمیدونم چه دعایی بخونم .. چه نذری بگیرم که تو پسش نزنی خدا !

که این یه بار زندگیم حروم نشه !

فقد ازت میخوام کمکم کنی!

خود خودت..

خودت که میتونی!

خب چی الان...

ما را در سایت خب چی الان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 142 تاريخ: پنجشنبه 13 آذر 1399 ساعت: 0:06

بیشتر از یه سال طول کشید..یونو؟اتفاقا تو اولین دیدار بعد از حادثهخیلیم خوب تونستم کنترل کنم فضا روفقد یکمفقد یکمیه جوری بودباید بیشتر حرف بزنم..ولی خیلی سخته!تازه من هنوزم هدف اون یکیرو نمیدو خب چی الان...

ما را در سایت خب چی الان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 158 تاريخ: پنجشنبه 13 آذر 1399 ساعت: 0:06

صفحه بندی